[pso] T2-Linux - receiver data interrupt

Ionut Constandache pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 17 Apr 2004 14:25:10 -0700 (PDT)

Incearca pe masina reala, intreruperile par sa fie
mult mai rezonabile acolo, si mult mai controlabile.
Aceeasi problema am avut-o si eu (printre multe altele
:) cu intreruperile) dar pe masina reala lucrurile au
intrat in normal.