Fwd: RE: [pso] Propunere Noutati MSDN AA

Bogdan Butnaru pso@cursuri.cs.pub.ro
Sat, 03 Apr 2004 15:35:12 +0300

Scuze daca bat campii aici, nu m-am interesat in amanunt inca asa
ca daca spun vreo prostie ignorati mesajul: Am vazut pe site-ul M$
ca ar fi disponibila o versiune checked de WindowXP, care la noi
nu e disponibila. Din auzite am inteles ca ar fi utila daca faci
un driver mai serios. Ma bate gandul sa fac ceva in genul asta
mai incolo (dupa ce facem sisteme de fisiere, ca sa stiu despre
ce e vorba, si scapam de teme, ca sa am timp :), asa ca ar fi
frumos sa fie la indemana.

--
  Bogdan Butnaru
  bogdanb@fastmail.fm