[pso] 2 Aprilie

Octavian Purdila pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 1 Apr 2004 20:11:45 +0300

On Thursday 01 April 2004 19:53, Andrei Hagiescu wrote:
> maine este oficial zi libera

Mie mi se pare  total deplasata chestia cu ziua libera de maine. Asa ca maine
o sa tin cursul. Cine nu este de acord cu mine, poate sa nu vina, pentru ca
dupa cu stiti prezenta la curs nu este obligatorie.

> dar cum noi facem teme si in weekend si la 2 noaptea si de Paste nu cred ca
> ar trebui sa ne pese sau sa conteze :D

Nu te pune nimeni sa faci tema in week-end, dar daca te apuci in penultima zi
de tema, evident ca ajungi sa faci tema in week-end.

tavi