[pso] BSOD

miahi pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 1 Apr 2004 18:23:18 +0300

The hard way 1 (inginere=BAte): Desfaci mufa de la monitor =BAi tai =
pinul pentru
semnal albastru. Astfel, BSOD va veni de la Black SOD.
The hard way 2: Modifici white balance-ul de la monitor (dar efectul e
destul de slab)

The soft way (Google knowsT): am g=E3sit ceva referiri la =
=EEnregistr=E3ri din
system.ini (MessageTextCOLOR), dar la mine n-au func=FEionat pe imaginea =
de
2000, iar in alta parte nu are rost sa incerc.=20

miahi=20

PS: dac=E3 nu =BAtii care e pinul pentru albastru, vezi
http://www.hardwarebook.net/connector/av/vga15.html