[pso] cum se foloseste o lista de discutii..

Razvan Musaloiu-E. pso@cursuri.cs.pub.ro
Thu, 1 Apr 2004 15:18:24 +0300 (EEST)

Salut!

On Thu, 1 Apr 2004, Bogdan Butnaru wrote:

> Pai daca se schimba subiectul, nu se separa theradurile? Care-i diferenta
> intre un reply cu subiect schimbat si un mail nou? Sunt date pitite prin
> headere?

Yup. Uite un ex. la mesajul trimis de tine:

Fiecare program de email genereaza Message-Id-uri pt. mesajele care pleaca
de la el shi pune la References Message-Id-urile din mesajul la care dai
un Re.

--
Sa fitzi iubitzi!
Razvan ME