<div>Si daca scrii cod multi thraeding (nu-i aczul aici dar ac idee)? Sau daca ai cod care nu e chiar standard si daca l-ai supune unor optimziari compilatorul ar introduce comportament undefined sau unspecified (corect din moment ce codul tau nu e bien scris de la inceput) care nu s-ar face vazute in debug code? Optimizarile sunt acolo pentru a fi folosite si ar fi bine sa le folosesti de cate ori ai posibilitatea. Este o garantie ca ce scrii este corect din mai multe puncte de vedere.</div>
<div> </div><div>Anyway just my 2 cents,</div><div>Claudiu<br><br></div><div class="gmail_quote">2012/2/23 Razvan Deaconescu <span dir="ltr"><<a href="mailto:razvan.deaconescu@cs.pub.ro">razvan.deaconescu@cs.pub.ro</a>></span><br>
<blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid" class="gmail_quote"><div class="im">On Thu, 2012-02-23 at 12:13 -0800, Claudiu Mihail wrote:<br>
> De multe ori folosind optimziari poti descoperi ca ai bug-uri care<br>
> altfel nu apar sau apar foarte rar daca nu folosesti optimziari. The<br>
> notorious heisenbug[0] is among them.<br>
<br>
</div>Cred că mai bine folosești Valgrind.<br>
<br>
Răzvan<br>
<br>
_______________________________________________<br>
<a href="http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii" target="_blank">http://elf.cs.pub.ro/so/wiki/resurse/lista-discutii</a></blockquote></div><br>