[so] Distinctii pentru implicare SO

Elena Mihailescu elenamihailescu22 at gmail.com
Sat May 30 10:11:30 EEST 2020

On Sat, 21 Mar 2020 at 15:39, Elena Mihailescu
<elenamihailescu22 at gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Pentru a recompensa efortul vostru din timpul semestrului, echipa de
> SO, cu sprijinul celor de la Bitdefender, va acorda următoarele
> distincții [1]:
>
> -  6 distincții pentru implicarea în activitățile de curs
> - 18 distincții pentru implicarea în activitățile de laborator
> - 15 distincții pentru implementarea temelor
> -  3 distincții pentru rezultatele de la examen
> -  1 distincții pentru implicarea în comunitate pe lista de discuții.
>
> Studenții cu cele mai bune rezultate vor fi recompensați la finalul
> semestrului cu diplome, pin-uri și tricouri.

Salutare,

Am publicat lista cu distincții [1] pentru semestrul acesta.
Vă felicităm pentru activitatea de la curs, examen, laborator,
implementarea temelor, dar și pentru implicarea în comunitate (pull
requests, intervenții pe forum și pe listă, participare la simularea
de examen etc.).

Vom acorda pinurile când ne revedem la facultate.

> [1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/hit_list

Elena