[so] [Examen] Repartizare

Dragos Costea dragosflorincostea at gmail.com
Sat May 23 19:20:38 EEST 2020

Salut,

Găsiți în acest link[1] repartizarea pentru examenul oral de SO.

Reamintim faptul că fiecare dintre studenți va fi evaluat la fel,
indiferent de seria din care acesta face parte, și de aproximativ aceleași
echipe de evaluatori. Nu va conta cu cine a făcut fiecare cursul sau
laboratorul.

Dacă nu vă aflați pe repartizare[1], vă rog să-mi trimiteți un email[2] cu
subiectul: [Examen][Repartizare] NUME Prenume - Înscriere, ex.
[Examen][Repartizare] POPESCU Ana - Înscriere.

Dacă aveți motive întemeiate pentru care nu puteți ajunge în intervalul în
care ați fost repartizați, trimiteți-mi un email[2] după formatul:
[Examen][Repartizare] NUME Prenume - Schimbare interval, cu intervalele
orare în care sunteți disponibili precum și motivul asociat. Intervalele
orare în care examenul de SO va avea loc se găsesc aici [3].
Precizăm că motivul: "am făcut cursul la seria CC deși sunt înscris la
seria CB" nu este unul întemeiat, deoarece nu influențează modul de notare.

Succes la examen!
Dragoș

[1]
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQ7_N7SENbwgknYsyscN7Fug4ZuSC5q3ULiYLDly5hLXxeKkXIb4PpLrcJjnF7wceqAkTmVSthy1dfF/pubhtml