[so] Intrebari legate de depunctari

Teodor Dutu teodor.dutu at gmail.com
Sun May 17 16:35:24 EEST 2020

Salut,

S-ar putea ca depunctarea depunctarea

-0.1: makefile incorect: compilarea mai multor surse în aceași regulă

sa fie pentru ca ai ceva de forma asta?

regula:
    gcc ...
    gcc ...

In rest, depunctarile mi se par de bun simt: sa n-ai warninguri, ca numele
regulilor sa fie fisierele pe care  le creeaza etc.

Intrebarea mai buna e de ce scrie "aceași" acolo.

Teodor Dutu