[so] [Tema 2][Windows] Checkstyle error doar pe Windows

Teodor Dutu teodor.dutu at gmail.com
Sun Mar 15 22:59:51 EET 2020

Salut,

Nu vrei exit() pentru ca in fisierele de test se verifica si valoarea de
retur a functiilor din **headerul** (am invatat acum) so_stdio.h, pe langa
datele scris/citite si nu se verifica doar o singura functie/test, iar un
exit() omoara tot si nu vrei asta.

Pe deasupra, in general n-ai vrea ca o biblioteca sa-ti omoare toata
aplicatia daca se intampla sa crape ceva in ea.

Teodor Dutu