[so] [Tema 2][Windows] Checkstyle error doar pe Windows

Dorin Geman dorin.geman at rosedu.org
Sun Mar 15 22:54:22 EET 2020

On Sun, Mar 15, 2020 at 9:40 PM Antonio-Dan MACOVEI (94298) via so <
so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Am folosit un MACRO atat pe Linux, cat si pe Windows (asemanator cu cel de
> DIE), insa doar pe Windows primesc urmatoarea eroare de coding style pe
> vmchecker:
>
> WARNING:MACRO_WITH_FLOW_CONTROL: Macros with flow control statements should be avoided
>
> Diferenta dintre DIE si functia mea este ca in loc de exit eu fac return.
> Ar trebui sa modific, sau se poate adauga o exceptie in checkstyle?
>
> Salut,

De ce nu faci exit() în loc de return?
Din ce am citit, return și goto __NU__ sunt recomandate în macro-uri. Am
găsit un mesaj[0] care prezintă un truc, în cazul în care chiar ții la acel
return.
Totuși, este ciudat ca nu-ți dă aceeași eroare și pe Linux, tocmai am
testat cu un macro ce folosește return și sare imediat checkstyle-ul.

Spor,
Dorin Geman, 331CA

[0]: https://lore.kernel.org/patchwork/patch/498381/