[so] [Tema2][General] Incorrect number of read syscalls

Adrian Șendroiu molecula2788 at gmail.com
Sun Mar 15 22:46:29 EET 2020

Corect, așa trebuie.

> Intr-adevar, e o solutie. Totusi cred ca prima varianta nu ar trebui sa fie considerata gresita.

Problema cu varianta ta poate apărea de exemplu la cazul popen, când
fișierul din spate nu este un fișier obișnuit ci un pipe.

Tu încercând să citești mereu 4096 de bytes poți să ajungi inclusiv să
te blochezi cu totul, pentru că n-ai nici o garanție că procesul din
partea cealaltă o să scrie 4096 de bytes.