[so] Problema Teams

Mihai Carabas mihai.carabas at gmail.com
Thu Mar 12 11:34:29 EET 2020

On Thu, Mar 12, 2020 at 11:09 AM Vlad Mitroi via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Daca este cea cu student + ultimele 6 cifre din cnp am incercat-o si nu merge.

Conform indicatiilor de pe acs.curs.pub.ro de acces la
portal.office.com trebuie sa iti schimbi parola pe acs.curs.pub.ro, sa
astepti o perioada de 3 ore (nu e chiar nevoie de 3 ore, dar cel putin
30 minute) si pe urma sa incerci.

Parola NU trebuie sa contina numele sau prenumele tau.