[so] [SO][Tema1] Lipsa teste Vmchecker Windows

Andreea Sandru andreeasandru98 at yahoo.com
Wed Mar 11 12:31:05 EET 2020

Am pus aceeasi arhiva din nou pe Vmchecker si s-a rezolvat problema. Insa acum am depunctare. Arhiva este aceeasi, nu am deschis-o/modificat-o ulterior. As dori sa nu primesc depunctare in acest caz daca se poate.
Mulțumesc anticipat! Andreea Sandru, 335CB

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Wed, 11 Mar 2020 at 12:09, Mihai Barbulescu<b12mihai at gmail.com> wrote:   Faptul ca iti lipsesc pe vmchecker inseamna ca aplicatia ta pe undeva
se blocheaza. Cativa pasi pe care ar trebui sa ii faci:

1. Asigura-te ca masinii virtuale de SO de Windows nu i-ai alocat mai
multe resurse din Vmware decat cele cu care vine ea default
2. Verifica-ti accesele invalide la memorie cu gdb/valgrind
3. Verifica-ti leak-urile de memorie cu valgrind --leak-check=full
4. Asigura-te ca toate apelurile de malloc/calloc/fopen le verifici
pentru erori de NULL pointers

Punctele 2. si 3. le poti rezolva doar daca ai compilat cu -g tema ta.

Testele 2-4 le poti face si pe Linux.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu