[so] [Tema1][Windows] Standard C89

David Gherghita davidgherghita at gmail.com
Wed Mar 4 23:11:39 EET 2020

Salutare,

In urma obtinerii cu succes a punctajului maxim pe linux, compiland codul
cu standardul C11, la testarea pe windows am observat extrem de mult erori
de compilare, datorate folosirii de cl a standardului C89.

Cautand pe net cum pot seta folosirea unui standard mai nou, am inteles ca
nu se poate. Sper totusi ca acest lucru sa nu fie adevarat, deoarece nu
inteleg de ce s-ar alege pt SO pe windows acest compilator de la microsoft
care nu suporta versiuni mai noi de C, avand in vedere multitudinea de
alternative disponibile.

Multumesc,
Gherghita David