[so] [Tema1][Linux]Diferenta rulare checker

Deea O deea.oltean2 at gmail.com
Tue Mar 3 16:19:00 EET 2020

Buna,

În cadrul temei am întâmpinat următoarea problemă pentru testele 9 si
29. În momentul în care rulez tema utilizând ./so-cpp test9.in,
rezultatul este cel corect, dar atunci când testez folosind checkerul
(./run_all.sh), outputul pentru cele doua teste este unul diferit, în
sensul că încă realizează înlocuirea deși am realizat undef.
Comportamentul este diferit doar la rulare, executabilul este exact
același.

Cum aș putea să procedez?

Am urcat pe GitLab codul (branch test), iar ldap-ul meu este
Andreea-Diana OLTEAN (94622)

Multumesc,
Andreea-Diana Oltean