[so] [Tema1][General] Checkpatch si const struct

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 3 21:37:00 EET 2020

Ce inseamna "map-ul se modifica si nu ramane constant"? Ca asta e tautologie.

Poti arata aici cam cum arata structura sa imi dau si eu seama despre
ce e vorba. Ca idee daca ai

struct kkmk {
    int data;
    struct kkmk *next;
}

typedef struct node {
    int val;
    struct node *next;
} node_t

Nu ar trebui sa dea erorarea respectiva deci ....

Asta daca nu cumva te-ai apucat sa imi declari structuri const precum
obiectele prin C++ motiv pentru care urla warningul. Aici nu avem
referinte "imutabile" - in C ai doar pass by value sau pass by
pointer.

On Mon, 2 Mar 2020 at 22:39, Paul Olaru via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Această eroare în particular poate fi ignorată. Vezi de restul dacă ai.

Cu stimă,
Mihai Bărbulescu