[so] [SO][Tema1] Neclaritate enunt - parsare argumente

Pasmangia Ovidiu pasmangiao at yahoo.com
Sun Mar 1 15:21:16 EET 2020

Functia getopt functioneaza atat pe linux cat si pe windows? Din ce am vazut, ea este doar pt linux.

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Sat, 29 Feb 2020 at 21:36, Mihai Barbulescu via so<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:   On Sat, 29 Feb 2020 at 10:10, Mihaila Corina via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> test1.param: bad.file
> Ar trebui considerat un fisier de input valid si deschis?

Parsezi argumentul, nu merge deschis fisierul - pica programul cu eroare

> test2.param: -X bad param
>  Aici -X bad trebuie ignorat, iar param e un fisier de input?
> Sau ignor toata linia in momentul in care gasesc un alt parametru decat -D, -o, -I?

iei in seama -X da daca parametrul e gresit treci la urmatorii. In C
puteti folosi getopt pt a va face viata usoara

> test3.param: _test/inputs/test3.in test3.out test3.err
>  Aici deschid un fisier de input si 2 de output sau e o linie nevalida si programul
>  nu trebuie sa faca nimic?

Jur ca nu am inteles intrebarea ta: formuleaz-o mai clar. In enunt
zice destul de clar:

so-cpp [-D <SYMBOL>[=<MAPPING>]] [-I <DIR>] [<INFILE>] [ [-o] <OUTFILE>]

test3.err il poti ignora conform  cu aceasta semnatura. Vezi si in
sursele testului ce face eu daca ar fi sa implementez comanda asa as
face programul sa pice.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu