[so] [Tema5][Lin] Timeout Vmchecker

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Fri May 17 15:07:51 EEST 2019

Bună, Irina!

Este posibil ca mașina pe care rulează vmchecker să fie puțin mai
încarcată, iar unele teste să dureze puțin mai mult pe vmchecker. În
rest, ar trebui să fie același lucru.
M-am uitat în schimb la implementarea ta și am observat cu tu nu faci
operațiile într-un mod ne-blocant, de aceea ultimele teste nu se
încadrează în timpul necesar.

Numai bine,
Răzvan

On Fri, May 17, 2019 at 2:13 AM irina Mitocaru via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Nu am schimbat setarile masinii virtuale.
> Si cu make -f Makefile.checker e acelasi rezultat, testele care merg in masina virtuala nu merg pe Vmchecker din cauza timeoutului. Tot din aceasta cauza nici nu se termina checkeruk de rulat (pe Vm).
>
> Sent from Yahoo Mail for iPhone
>
> On Thursday, May 16, 2019, 3:22 PM, Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> wrote:
>
> Sigur nu ai umblat la setarile masinii virtuale? Daca nu, e
> reproductibil comportamentul pe vmchecker?
>
> Testele in vmchecker nu se ruleaza cu run_all.sh ci cu make -f
> [...]

Răzvan Crainea