[so] [Tema5][Linux]

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sun May 12 12:59:32 EEST 2019

Bună Irina!

Cel mai probabil din cauză că testele rulate de noi adaugă puțină
entropie în environment-ul în care ruleaza serverul Web. Mai exact, în
teste sunt simulate niște cazuri în care datele nu pot fi transferate
instant pe rețea, din cauză că interfața de rețea este
suprasolicitată. Voi trebuie să tratați aceste cazuri.

Numai bine,
Răzvan

--
Răzvan Crainea