[so] [Tema4] Prelungire Deadline

Ionuț Mihalache ipopescu46 at gmail.com
Thu May 9 22:11:34 EEST 2019

Salut,

Știu că s-a luat o hotărâre dar nu s-ar putea pune deadline-ul mâine seară.
Tot fac debug la temă și nu înțeleg ce are și nu cred că sunt singurul.
Este prea din scurt și am văzut că până și pe linux mai apar erori de
coding style pe care înainte nu le aveam.
Chiar nu vreau să pierd puncte și pentru coding style și iarăși nu sunt
singurul în situația asta.

Mulțumesc.

În joi, 9 mai 2019 la 16:24, Razvan Crainea via so <so at cursuri.cs.pub.ro> a
scris: