[so] Răsp.: [Tema2][Linux] Import gresit si 0 pe vmchecker

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Wed May 8 22:25:26 EEST 2019

Salut, Ionuț!

Greșeala mea, am uitat să ajustez nota confom discuțiilor noastre.
Am adăugat acum punctajul pentru întârziere, în schimb am penalizat cu
1p neatenția ta și faptul că nu ai testat în prealabil submisia pe
vmchecker.

Pe viitor, vă rugăm să submiteți contestațiile pentru teme așa cum
este specificat aici[1] și aici[2].

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/contestatii
[2] https://www.mail-archive.com/so@cursuri.cs.pub.ro/msg06643.html

Numai bine!

On Wed, May 8, 2019 at 9:33 PM Eusebiu-Ionut Chiriac via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Bună seara,
>
> Retrimit acest email, întrucât s-a postat nota pe tema 2 și am obținut punctaj cu "-".
>  Având în vedere cele discutate în mail-urile anterioare, va rog sa reconsiderati scăderea punctajului total aferent întârzierii. De asemenea, în urma sfatului vostru, am rulat tema pe mașină virtuală, dezarhivand local sursele oferite pentru tema, iar aceasta rulează fără erori.
>
> Pe Joi, apr. 11, 2019 la 13:34, Eusebiu-Ionut Chiriac
> <eusebiu.chiriac at yahoo.com> a scris:
>
> Bună ziua,

> [...]

Răzvan Crainea