[so] [Tema 4] [Linux] Probleme pthread_create

Paul Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Wed May 8 00:12:49 EEST 2019

Ca idee, ce returnează un pthread_create care are succes se poate da join indiferent de situație, chiar și dacă threadul a fost creat suspendat sau fuck knows what.

Primul parametru este pointer la tid. Acel tid va avea o valoare validă pe care poți da join dacă pthread_create returnează 0 (success). Al doilea l-ai dat NULL presupun, al treilea e funcția de startup care știi ce formă are și al patrulea e parametrul de dat acelei funcții.

Ai verificat ce returnează pthread_create în sine? Dacă e diferit de 0 ai putea da perror…

Sent from Mail for Windows 10