[so] [Tema4][Linux | Windows] Partea de preemptare

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu May 2 11:41:50 EEST 2019

On Wed, 1 May 2019 at 19:31, Ionuț Mihalache via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Și încă o întrebare pe care am uitat să o adresez: Cum să fac debug pentru că dacă folosesc printf pot apărea sincronizări nedorite?

Sugestia 1 (profesionista): logging intr-o zona din RAM/memoria
procesului mapata dinainte in procesul tau numit "scheduler" in care
threadurile scriu. Apoi ai alt proces care colecteaza aceste loguri. O
scriere in RAM tot o sa te coste deci poti avea desincronizari. Cele
doua procese impart un /dev/shm.
Sugestia 2 (cea mai la indemana pt voi):
http://valgrind.org/docs/manual/hg-manual.html

GDB nu poate fi folosit prea reliable pentru ca asa cum printf strica
sincronizarile ghici ce-ar face un breakpoint :)

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu