[so] [Tema1][Linux] Memcheck failed?

Adrian-Florin UDVULEANU (87657) adrian.udvuleanu at stud.acs.upb.ro
Sat Mar 30 16:48:03 EET 2019

Salut,
Doar ce m-am apucat de tema si dupa implementarea fgetc imi pica testele (2,3),
dar nu din cauza corectitudinii ( nu primesc feedback negativ test ) ci a mem leaks.
Totusi mi se pare dubios ca aloc si dezaloc doar in 2 locatii, adica nu e ca si cum nu
mi-as putea da seama unde mi-a scapat un free sau ceva. Am testat fara checker
cu valgrind mai multe variante de main fara leaks, dar doar cand dau valgrind
_test/run_test.sh apar sute de leak-uri (poate imi scapa ceva si nu asa se ruleaza
checker-ul). A mai patit cineva asta? Din aceasta cauza nici nu pot sa continui tema
momentan.