[so] [SO][Tema2][General | Windows] Probleme?

Paul Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Sun Mar 31 09:11:38 EEST 2019

La testul 32, pot fi chestii de scheduler. Cred că ar fi importantă de fapt
ordinea (la "r" aștepți și după închizi, la "w" închizi și după aștepți).
Nici eu nu am implementat asta tbh. Dar și la "aștepți și după închizi"
sunt neajunsuri.

Sunt surprins că pe Linux reușește checkerul să preia el toate datele
înainte de a apela pclose.