[so] [Tema2][Win] Eroare la citire POPEN

Rares Folea raresfolea97 at gmail.com
Mon Mar 25 16:55:28 EET 2019

Buna ziua!

Ma confrunt cu urmatoarea problema:
Apelul fread pe un fisier deschis cu POPEN nu reuseste sa citeasca niciodata.

In implementare, am creat pipe-ul, am marcat handlerul de citire din pipe(hRead) nemostenibil, am setat bInheritHandle = TRUE,
am creat procesul nou si am inchis in procesul parinte handlerul de scriere(hWrite). In acest moment, apelurile Fread din checker
nu reusesc sa citeasca.

De asemenea, FWRITE desi pare sa execute syscall-urile necesare, nu produce outputul bun.

Implementarea se regaseste pe gitlab, in directorul /l3-so-assignments/2-stdio/util/win.

Multumesc frumos!