[so] [Tema 2] [Linux] Error file size

Adrian Șendroiu molecula2788 at gmail.com
Wed Mar 20 14:08:42 EET 2019

Într-adevăr, se pare că fișierul nu e creat cu permisiunile corecte:

Access (0000/----------)

Uite cum ar trebuie să arate la un fișier obișnuit:

Access: (0644/-rw-r--r--)

Ca să recapitulez: pentru modurile "w" și "w+" fișierul trebuie creat dacă
nu există. Dacă există, trebuie trunchiat la dimensiune 0.