[so] [Tema1][Windows][Problema rulare teste]

Tuculina Gabriel gtuculina at yahoo.com
Sat Mar 16 16:33:42 EET 2019

 Am incercat acum sa rulez de mana niste teste si vad ca ai dreptate, nu merge absolut deloc. Sa fie oare de la makefile?Stiu ca am incercat vreo 3 variante de makefile si totusi imi scoate executabilul fara sa comenteze la linkare.

    On Saturday, March 16, 2019, 4:21:01 PM GMT+2, Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> wrote:

 On Sat, 16 Mar 2019 at 15:45, Tuculina Gabriel <gtuculina at yahoo.com> wrote:

> Imi cer scuze, moficasem PATH-ul aiurea cu niste spatii in plus si de aceea nu vedea drmemory.
> Acum a ajuns la acelasi stadiu de pe vmchecker, trece SourceCheck-ul, dar se blocheaza acolo si nu mai face nimic.. any words of advice?

Da, incearca sa rulezi acum manual in Cygwin un test case din cele ale
vmcheckerului si incearca sa intelegi de ce se blocheaza. Pune
printf-uri de debug prin diverse zone ale codului unde crezi tu ca
s-ar putea bloca (asta daca nu vrei sa pierzi vremea cu breakpoints
din visual studio).

Regula generala cand aveti probleme nu e sa apasati 2 butoane si apoi
sa stati blocati: incercati diverse scenarii: incearca un test super
simplu (cel din enunt de exemplu), apoi incearca sa rulezi individual
un test din checker inainte de a rula tot checkerul.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu