[so] [Tema1][Linux] Problema test 16 LD_PRELOAD

Ana-Maria Micu micuanamaria98 at yahoo.com
Wed Mar 13 03:06:22 EET 2019

Buna!
Am si eu aceeasi problema ca cea a Danei, rularea checker-ului oferindu-mi urmatoarea eroare:./_test/run_test.sh: line 188:  3372 Segmentation fault      "./run.exe" $EXEC_NAME < $input_f > $out_f

Eu consider ca am tratat toate cazurile in care functiile de alocare esueaza si returnez codul corespunzator in main. Am incarcat codul si pe GitLab (user: ana_maria.micu) si as fi recunoascatoare daca mi s-ar putea da vreun indiciu in legatura cu cazul omis pentru care se genereaza eroarea.De asemenea, as dori sa mai intreb daca modul in care am folosit DDLL_IMPORTS este nepotrivit/interzis pentru aceasta tema (l-am folosit doar pentru functia compare).
Multumesc,Ana-Maria Micu