[so] [Tema1][Linux] Afisare la stdout

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Mar 13 10:49:03 EET 2019

On Wed, 13 Mar 2019 at 00:23, daiana201012 via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna seara!
>  Verific local testele si afisarea se face corect ca in fișierele de referință , dar cand rulez checker-ul, la comparația dintre out si ref imi arata ca niciun cuvant nu a fost printat in out. Am incarcat pe gitlab fisierele sursa.
> Multumesc!

Buna,

Unde verifici local? Pe masinilie virtuale de SO [1]? Fa debugging in
masinile de la [1]

Legat de gitlab si vmchecker sa stii ca eu nu stau sa fac sapaturi
dupa sursele tale: invata-te in email sa te semnezi cu numele complet,
grupa si username-ul de LDAP. Si asta e valabil pt toti studentii care
cereti sa va verificam gitlab sau vmchecker. Sunt mai multe Daiana si
nu stiu care esti tu.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv

--
Cu stimă,