[so] [Tema1] [Windows] Memory Check

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 12 21:57:52 EET 2019

On Tue, 12 Mar 2019 at 21:46, Claudia Preda via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna,
>
> Am rulat checker ul pe Windows si imi pica testele pt memorie, deși m-am asigurat pe Linux ca nu sunt erori. Nu prea imi dau seama cum sa vad de unde este problema, deoarece am inteles ca valgrind nu este compatibil cu Cygwin.
> Am pus codul si pe gitlab.

Salut,

Pe Windows folosim un tool numit DrMemory [1], iar comanda folosita de
noi in teste o ai pe github [2], [3]. Incearca sa iti rulezi tema in
masina virtuala de Windows de SO [4] si vezi de ce ai erorile de
memorie pe unul din testele care pica.

Mai mult nici eu nu am cum sa te ajut fara un log de la DrMemory in
cadrul unui test, iar vmchecker e picat. Pe surse ma uit oleaca degaba
in lipsa unui log. Te rog sa incerci sa iti formezi o comanda de
drMemory pe baza modului in care checkerul o face la [2] si [3] si
daca nu e clar scrie-ne aici ce comanda ai folosit ce output are si ce
nu merge.

DrMemory se ruleaza tot in Cygwin, ca sa fie acelasi mediu ca la checker!

Sper ca te ajuta asta.

[1] https://drmemory.org/
[2] https://github.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/blob/master/1-multi/checker/multi/_test/run_test.sh#L32
[3] https://github.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/blob/master/1-multi/checker/multi/_test/run_test.sh#L101