[so] [Tema1][General] Probleme instalare VMWare / VirtualBox

George Diaconu pgn.george at gmail.com
Wed Mar 6 03:15:47 EET 2019

Salut,

Am tot incercat sa instalez VMWare si VirtualBox. Ambele imi cer
"linux-headers-4.13.0-46-generic" si imi recomanda sa dau "sudo
apt-get install linux-headers-generic
linux-headers-4.13.0-46-generic". Problema este ca primul pachet
instaleaza "linux-headers-4.15.0-46-generic", adica alta versiune, iar
al doilea pachet nu exista.

Am incercat totusi sa setez VMWare la versiunea instalta, chiar daca
nu este ce intoarce comanda "uname -r", dar nu merge.

Am incercat sa instalez si versiunea 4.15.0-46, dar sistemul se strica
rau (totul merge greu, nu pot folosi 2 ecrane, function keys fac cu
totul altceva).

Am incercat sa caut sa descarc manual headerele, dar nu sunt de gasit.
Toate paginile cu pachete de linux intorc eroare sau "not found" cand
caut versiunea 4.13.0-46.

I'm stuck. Nu stiu ce sa fac, nu-mi pot face tema decat local, sau mai
rau, pe windows. Please send help.