[so] Demo curs 2 inchidere stdin

Andra Danciu andradanciu1997 at gmail.com
Sun Mar 3 13:04:58 EET 2019

Hello!

La cursul 2, la unul dintre demo-uri, Razvan Deaconescu a dat close pe
stdin, a deschis un fisier si a citit un string cu scanf, presupunand ca
scanf-ul va citi din fisier. La curs acest demo nu a mers, nu imi explic de
ce. La mine a functionat. Am dat insa de un comportament ciudat.

Acestui cod i-am dat ca argumente 3 fisiere random cu text in ele:
https://pastebin.com/xhy4gt6d

La stdout se afiseaza primele 3 cuvinte din primul fisier, in loc sa
afiseze primul cuvant din fiecare fisier. Fisierele sunt, cumva,
serializate desi le inchid inainte sa citesc tot continutul (nu imi va citi
nimic din fisierul 2 pana nu ajunge la finalul primului fisier). Care e
explicatia?