[so] [Tema4][Linux] Test 19 vmchecker

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Apr 27 15:10:32 EEST 2019

Salut,

Nu face multe submisii ca n-are rost.
Un timeout exista configurat pe tema insa mi-e teama sa nu fi fost
killed valgrind-ul (s-a mai plans un coleg insa ulterior i s-a
executat tema). Din pacate asta nu se vede pe log-ul de la vmchecker,
se vede insa daca o reproduci in VM-ul de SO prin dmesg sau log-urile
de la systemd (nu mai tin minte pe dinafara).

Nu imi e clar daca ai urcat pe Linux varianta in care ti-ai rezolvat
sincronizarea, daca n-ai facut-o, te rog sa o faci, apoi o sa ma joc
eu putin cu resubmit + sa rulez si eu tema ta la mine pe VM. Dar acum
nu am cum sa o fac.

O sa monitorizez situatia si daca se mai plang multi de astfel de
inconsistenta o sa iau o decizie legata de acel test

On Sat, 27 Apr 2019 at 13:15, Cristian Becerescu via so
<so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Salut,
>
> Am observat ca pe vmchecker testele mi se executa doar pana la testul 18.
> Am testat de multe ori pe masina virtuala de SO cu ultima varianta de
> checker si testul 19 isi incheie executia de fiecare data.
> Inainte uploadasem alte variante ale temei pe vmchecker (unde faceam
> sincronizarea thread-urilor altfel) si testul 19 se executa.
> Nu imi dau seama daca este sigur vorba despre un timeout pentru ca nu
> apare niciun mesaj de output la testul respectiv, iar pe local totul
> pare ok.
> Username acs.pub.ro: cristian.becerescu

> [...]

Cu stimă,
Mihai Bărbulescu