[so] [Tema3] Submisie Tema 3 peste Tema 2 Linux

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sat Apr 20 14:00:38 EEST 2019

Da, pare sa fie o problema cu mesajele pe care le trimiteti de pe
outlook si care nu sunt format plain text, nu esti singurul care se
plange. Dar produsele Microsoft (Outlook si office 365 mail/smtp) imi
depasesc competentele.

Eu pe cele doua linkuri iti gasesc toate mesajele.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu