[so] [SO][Tema3][Win] Incorrect number of faults TEST data + bss

Larisa Matei larisamatei396 at gmail.com
Fri Apr 19 14:39:06 EEST 2019

Buna,

Si eu primesc la fel. Nu inteleg de ce imi trece testul pe local si pe
vmchecker pica. Si trebuie sa stau de fiecare data sa incarc tema cu mici
modificari, pt ca altfel nu am cum sa verific.

On Wed, 17 Apr 2019 at 20:50, Adrian Șendroiu via so <so at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Pare să fie un acces invalid la memorie.

> windows din lab) merge.

Larisa Matei

Reprezentant *Fundraising LSAC* București

Tel: +40 765 833 077

E-mail: larisamatei396 at gmail.com