[so] Incorrect number of faults (test 7, inputs/inv_perm)

Paul-Stelian Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Tue Apr 16 18:01:59 EEST 2019

rt_sigaction(SIGSEGV, SIG_DFL...)
rt_sigaction(SIGSEGV, 0xf7f758ed, ...)
openat(„./_test/inputs/inv_perm”)
read (header)... și close
openat iar (tura asta al meu)
--Primul SIGSEGV la 0x804801c
-> mincore (-1 ENOMEM – am continuat și am mapat – cu el verific dacă nu cumva e deja ceva la adresa aia)
-> mprotect (READ, WRITE) – hack pentru secțiunile mai mici decât pagina – pun eu zerouri
-> mprotect(READ, EXECUTE) – permisiunile originale din secțiune
rt_sigreturn (mă rog)
--SIGSEGV la 0x80480c0
-> Aparent lipsește al doilea apel la mincore, aproape de crash-ul dorit?
-> rt_sigaction(SIGSEGV, SIG_DFL) (metoda mea de a crasha programul cu exact faultul respectiv)
-> Final SIGSEGV that actually crashes

https://pastebin.com/CcbJ4WXZ (strace, complet). Există vreun mod de a cauza direct fault din prima (gen nu mai mapez dacă încerc să scriu pe o zonă care nu am voie, deși face parte din unul din segmente?)

Sent from Mail for Windows 10