[so] [Tema3][Linux] Probleme testele 4 și 5

Paul-Stelian Olaru olarupaulstelian97 at gmail.com
Tue Apr 16 15:38:11 EEST 2019

Nu văd unde specifică în acea pagină de manual că dimensiunea poate fi mai mică decât o pagină. Ba chiar, este imposibil ca mmap (sau echivalentul de pe orice sistem de operare cu memorie virtuală) să mapeze jumătăți de pagină – nu există suport hardware pentru așa ceva. mmap va mapa întotdeauna o pagină întreagă; tu folosește-l ca atare.

Sent from Mail for Windows 10