[so] [SO][Tema3][Linux] Folosire semnale pentru SIGSEGV

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Apr 15 12:43:22 EEST 2019

Salut,

Iar am probleme cu vocabularul vostru si devin din nou confuz. Ce e aia:
- functie libc care se comporta ciudat? -> defineste conceptul
"comportament ciudat" ca sa imi calibrez limbajul pe frecventa ta ->
da-mi si exmplele la care te gandesti, eu unul nu am in minte nici o
functie __standard__ care se comporta ciudat. Daca exista asa ceva a
fost marcata ca deprecated si inlocuita!
- implementare in mod cheaty -> ce-i aia mod cheaty, defineste-mi?
Da-mi exemplu de functie care face asta

In standarde precum libc nu se pun functii "periculoase" sau "cheaty"
sau whatever le numiti voi. Se pun functii care au trecut de un amplu
proces de review si validare. Singurul lucru de care trebuie tinut
cont e daca functiile sunt sau nu thread safe atunci cand programati
multithreaded...ATAT. Daca se comporta ca mai sus => se ridica bug cu
severitate mare la libc...

Va rog sa va luati un moment de a revizui textul scris ca sa putem
vorbi pe aceeasi frecventa si sa fim sincronizati.