[so] [Tema2][Lin] Coada plina de VMChecker apoi s-a golit dintr-o data

Daniel Dinca danieldinca97 at yahoo.com
Sat Apr 6 15:16:18 EEST 2019

 Salut Razvan,
Pe linux pare ca ar trebui sa ruleze tema dar coada este goala iar pe windows a aparut eroarea cu vmexecutor exit 1.
Multumesc,Daniel
    On Saturday, April 6, 2019, 2:52:00 PM GMT+3, Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com> wrote:

 Salutare, Daniel, Larisa și Sebastian!
Scuze, am pierdut inițial acest thread. Am făcut acum revert la temele voastre. Dacă sunt ceva probleme, vă rog să ne anunțați.
Numai bine,Răzvan