[so] [Tema2][Linux]

Bogdan 10 bogdandrumesi at gmail.com
Thu Apr 4 15:38:24 EEST 2019

Buna ziua,
Având în vedere problemele pe care le-a avut vmcheckerul cu testarea cu o
zi înainte si timpul mic de incarcare dupa deadline ma asteptam la ceva mai
multa înțelegere.
Va rog sa stergeti si încărcarea greșită a temei de pe platforma de windows
a primei teme sa nu afecteze punctajul de acolo.
Multumesc frumos.

joi, 4. 2019, 14:43 Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com> a scris: