[so] [Tema2][Lin] Coada plina de VMChecker apoi s-a golit dintr-o data

Raluca-Mihaela Gîjgă raluca97.gijga at gmail.com
Thu Apr 4 00:34:16 EEST 2019

Buna seara,

Am incarcat si eu arhiva temei cu o ora inainte de deadline, insa, coada
era foarte incarcata.
La ora deadline-ului au disparut toate temele din coada iar tema mea si a
multor alti colegi a ramas cu rezultatul "Not Tested".
Ar trebui sa reuploadez tema (asta insemnand sa iau depunctare pentru
intarziere de o zi) sau efectiv sa astept rezolvarea problemei ?
In momentul de fata coada apare goala, dar temele noastre inca apar cu
"not-tested".

Multumesc,
Raluca Gijga,
336 CB