[so] [Tema2][Windows] Problema checker

Răzvan-Ştefan PĂDURARU (87641) razvan.paduraru at stud.acs.upb.ro
Wed Apr 3 11:42:19 EEST 2019

Salut!

Pentru implementarea temei pe Windows intampin o problema destul de dubioasa.

Atunci cand citesc cu ReadFile sau cand scriu cu WriteFile, se scrie si se citeste ceea ce trebuie, insa checker-ul nu imi detecteaza apelurile de sistem si peste tot in checker am
Got 0, expected N. Facand afisari, am observant ca se executa ceea ce trebuie, iar apelurile celor doua functii sunt facute corect. M-am ganit ca ar putea fi de la HANDLE, insa acesta este corect. Pe checker-ul vechi primeam 73 de puncte, acum primesc 17.

Ce as putea face ca si checker-ul sa detecteze aceste apeluri de sistem?

Multumesc!