[so] [Tema2] VMChecker slow

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Apr 1 10:55:02 EEST 2019

Salut,

O sa verificam intern. Va rog sa ne raportati daca problema persista.

Intre timp va rugam INSISTENT sa nu folositi vmchecker ca "tester" al
vostru, rulati checkerul (aveti sursele si indicatii pe github [1]) pe
masinile virtuale de SO [2] care au setup IDENTIC cu ce este pe
vmchecker. Daca submiteti in continuu teme pe vmchecker normal ca se
va bloca coada si va sta ocupat sa testeze cate o bucatica pe care
fiecare o submite de 10 ori la testare.

Daca nu stiti sau nu va descurcati sa rulati checkerul pe masinile
virtuale folosind [1] puteti pune intrebari pe lista ca va vom
raspunde.

INSIST: nu submiteti de enspe mii de ori fiecare modificare sa va fie
testata pe vmchecker!!

[1] https://github.com/systems-cs-pub-ro/so-assignments/tree/master/2-stdio
[2] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv

On Mon, 1 Apr 2019 at 10:05, Paul Olaru via so <so at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> S-a întâmplat ceva bizar că nici nu se poate conecta VMchecker în sine să VADĂ coada temelor în așteptare... Suspectez că a da un restart la acea mașină nu ar fi o idee rea....

Cu stimă,
Mihai Bărbulescu