[so] [Tema 5][Linux] Agatare vmchecker

Bucur Ionut-Cristian asdxcristi at yahoo.com
Wed May 23 22:08:36 EEST 2018

Salutare!

Ai rezolvat intre timp problema? Daca da, de la ce era?(am reusit sa ma lovesc si eu de ea, desi pe local aka masina virtuala "oficiala" de linux iau toate punctele)

-Cristi

    Pe marți, 22 mai 2018, 21:30:05 EEST, Ana-Cosmina Popescu via so <so at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

 Bună,
Nu, nu primesc punctele. Submisia mea de pe vmchecker e agățată la testul 25. E vorba de tema pe Linux.
Cosmina
mar., 22 mai 2018, 21:16 Razvan Crainea <razvan.crainea at gmail.com> a scris:

Bună, Cosmina!
Ai reușit să rezolvi problema? Am văzut că acum obții punctajul pe testele respective. Poți să ne spui care a fost problema, în caz că se mai întâlnește cineva cu ea?
Numai bine,Răzvan