[so] Echivalari teme

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon May 14 21:47:43 EEST 2018

Ileana Mihaescu via so <so at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Buna,
>
> Am vazut ca anul trecut DevAcademy Android Track era pe lista de activitati
> echivalate. Anul acesta se mai incadreaza?

Nu, dar se poate încadra la alte materii. Așa cum am precizat și pe
wiki[1]:
---
Echivalarea se face la propunerea unui cadru didactic al facultății,
responsabil de activitate. Cadrul didactic va discuta cu Răzvan și îi va
trimite informații legate de echivalare. Nu vor exista discuții legate
de echivalare între echipa cursului de Sisteme de operare și studenți.
---

Discutați cu un cadru didactic care să fie responsabil de echivalarea pe
o respectivă activitate și acesta va discuta mai apoi cu echipele
didactice.

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/meta/echivalari

Răzvan