[so] [Tema 3] VMChecker Problema Upload

laurentiumv munteanu.victor0201 at gmail.com
Sun May 6 22:16:27 EEST 2018

Am încercat mai multe formate, am încercat si de pe Linux și de pe Windows,
si de pe alt calculator, dar tot aceeași eroare primesc.

Acum am încercat sa incarc arhiva in sectiunea pentru Windows si vad ca-mi
merge...

Victor

Dum, 6 mai 2018, 22:00 Birlea Costin via so <so at cursuri.cs.pub.ro> a scris: