[so] [Tema2][General] ANUNT Extindere deadline

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Tue Mar 27 21:27:42 EEST 2018

Salutare,

Din cauza unei greșeli personale și asumate (n-am căscat bine ochii când
m-am uitat în calendarul temelor) am publicat datele incorecte pentru
deadline-ul temei 2. Deadline-ul soft se extinde cu o săptămână, așa cum
trebuia să fie inițial.

Așadar termenele limită pentru tema 2 sunt:

* Deadline soft:  *4 Aprilie 2018, ora 23:55*
* Deadline hard: *11 Aprilie 2018, ora 23:55*

Am updatat vmchecker-ul și pagina temei 2 [1].

Cu scuzele de rigoare, vă doresc spor la debugging!

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/teme/tema-2

Costin