[so] [Tema 2][Linux] Problema checker redirectare

Costin Lupu costin.lup at gmail.com
Sat Mar 17 14:43:36 EET 2018

În primul rând, să dai te rog reply-all de fiecare dată la discuțiile de
pe listă.

În al doilea rând, vmchecker-ul folosește aceeași mașină virtuală. Deci
ori nu folosești mașina care trebuie, ori ai bușit-o între timp.

Este vorba despre mașina virtuală pe care o găsești aici [1] (NEW VM).

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so/info/mv

Costin